Pobierz informacje o kierunku
SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH zajmuje się całościowym zarządzaniem kanałami w social mediach, takimi jak: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest czy LinkedIn. Do jego zadań należy między innymi tworzenie i publikowanie ciekawych treści, komunikacja z klientami, tworzenie reklam, czy też analiza i raportowanie efektów swojej pracy. Istotną rolę specjalista ds. mediów społecznościowych pełni przy tworzeniu strategii social media oraz zarządzaniu ewentualnym kryzysem.
WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI ABSOLWENTA:
-
zapoznanie się z charakterystyką: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter oraz Pinterest
-
tworzenie strategii social media
-
Facebook i Instagram - copywritting, dostosowanie komunikacji do grupy docelowej, tworzenie contentu i konkursów
-
LinkedIn i Twitter - copywritting, dostosowanie komunikacji do grupy docelowej, tworzenie contentu
-
tworzenie wydarzeń na Facebooku, sposoby ich promocji i dobre praktyki
-
tworzenie i zarządzanie grupą dyskusyjną na facebooku, sposoby wykorzystania grupy dyskusyjnych w komunikacji
-
wykorzystanie video w social mediach, tworzenie i obróbka video, GIF-ów oraz Insta Stories
-
zarządzanie kanałem YouTube
-
obsługa klienta w social media
-
tworzenie i obsługa business managera oraz managera reklam
-
poznanie narzędzi używanych w social mediach
-
tworzenie raportów i ich prezentowanie
Perspektywy zatrudnienia:
-
agencje marketingowe i social media
-
działy marketingu w przedsiębiorstwach
-
własna działalność gospodarcza
|
TEB BENEFIT, czyli dlaczego warto uczyć się u nas!
-
Własne e-podręczniki
-
Dostęp do Office 365 w chmurze
-
Dodatkowe certyfikaty wydawane w trakcie nauki
-
Dostęp do szerokiej gamy kursów e-learningowych
-
Wysokiej jakości materiały dydaktyczne dostępne w czasie zajęć
-
Nowoczesny sprzęt do nauki zawodu
-
Programy nauczania tworzone przez praktyków
Sprawdź kierunki w swoim mieście:
Zapytaj o kierunek Zapisz się online